Kodeks dobrych praktyk
Bank Spółdzielczy w Gnieźnie

Kodeks dobrych praktyk

  • Staramy się budować renomę Banku zwykłym, codziennym trudem
  • Kierujemy się prostolinijną polityką zaspakajania potrzeb Klientów
  • Stawiamy na możliwie najwyższą jakość produktów i usług bankowych
  • Przyjmujemy nowoczesne standardy obsługi Klientów
  • Nie rezygnujemy ze sprawdzonych i uznanych przez Klientów metod działania
  • Staramy się tworzyć życzliwą i profesjonalną obsługę
  • Wątpliwości rozstrzygamy z poszanowaniem interesów Klientów
  • Tworzymy czytelne i przejrzyste oferty
  • Dbamy o wygodę i bezpieczeństwo Klientów
  • Staramy się budować partnerskie i trwałe stosunki z Klientami
  • Szanujemy prawa i interesy Klientów

Wybrane zasady dobrych praktyk w Banku Spółdzielczym w Gnieźnie

ikona Bezpłatna infolinia

Zgubiłeś kartę? Chcesz ją aktywować? Zadzwoń!
61 647 28 46 (z zagranicy, opłaty wg taryfy operatora)

800 888 888

Adres do doręczeń elektronicznych (e-doręczeń): AE:PL-28198-24513-UCRCE-15
ikona Centrala

Bank Spółdzielczy w Gnieźnie
ul. Dąbrówki 19
62-200 Gniezno
ikona Centrala kontakt

Pon.-Pt.: 7:00-15:00
Tel. (61) 424 08 20
Fax (61) 424 08 10
bank@bs.gniezno.pl
Notowania giełdowe
Średni kurs walut